? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, October 10, 2009

Walkthon di Taman Jaya


Mei ,2009


Pada bulan 5 yang lalu ,tempat kerja aku mengadakan satu aktiviti walkthon yang di anjurkan oleh customer kami,hanye 15 orang yang ingin menurut serta di walkthon itu,aku adalah salah sorang yang ingin turut serta dalam walkthon itu di sewal 7.30 pagi kami telah di beri arahan untuk panaskan badan sebelum bermulanya walkthon itu semasa acara pertandigan itu bermula sempat mengambil gambar dengan seorang astromi negara kita iaitu Datok Sheikh Muzafar Shah.Di sini aku lampirkan gambar aku dan rakan-rakan pekerja ku bersama Datok Sheikh Muzafar Shah.





Di mana sebelum ini aku hanye melihat beliau di kacamata televisyen sahaja tetapi aku pada hari tersebut aku melihat dia depan mata aku sendiri raut wajahnya serupa seperti aku melihat nye di kaca televisyen.Muka dia sungguh " handsome sesangat he2" Selelepas itu barulah acara bermula kami semua dan semua dari peserta2 lain perlu menhabiskan larian berjalan itu dalam 3 kali padang.


Selepas tembakan di bunyikan ,semua peserta berjalan mengikut peraturan yang telah diberikan sebelum bermula nya acara itu. Aku berjalan dengan begitu bersungguh2 tapi ramai lagi perserta yang mendahului ku,,,baru seround padang aku sudah rase penat sesengat maklumler dah lama tak bersenam he2 akhirnye aku menghabiskan 3 pusingan padang di taman tasik jaya itu.Walaupun aku merasakan tempoh masa aku berjalan terlalu lama tapi aku berasa puas kerana aku berjaya menghabiskan 3 pusingan padang itu.

0 comments: