? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, August 13, 2009

Jamuan makan bersama Semua pekerja

Pada March tahun yang lalu,tempat aku berkerja mengadakan dinner besar-besaran di sebabkan di tempat kerja aku tidak menyambut hari keluarga jadi kami membuat dinner besar-besaran.Kami semua menginap di hotel avilion yang terletak di negeri sembilan.Di situ lah destinasi tempat aku bekerja mengadakan jamuan besar-besaran.Bagi kami staf yang telah bekerja 6 bulan keatas tidak dikenakan sebarang bayaran ,ini kerana pada tiap-tiap bulan gaji kami ditolak sebanyak 10rgt untuk di masukakn kedalam tabung club dimana pada awal tahun duit itu lah yang kami gunakan untuk megadakan jamuan makan.Kami bermalam sehari di pavilion hotel pada sebelah petang pelbagai aktiviti sukan di adakan ,kenagan yang tidak dapat aku lupakan kami semua dibahagi beberapa kumpalan yang di atur oleh pihak sukan hotel avillion yang kami menginap, Pada aktiviti sukan tersebut kami di beri tema setiap kumpulan perlu membuat tema kuda-kuda laut bercinta ,dimana aku dipilih oleh kawan kumpulan aku dimana aku ditanam hingga tinggal kepala dimana ingin menunjukan kuda-kuda laut bercinta pengalaman itu yang tidak dapat aku lupakan kerana sewaktu aku ditanam badan aku tidak boleh digerakkan aku hanya mampu bernafas sahaja disebabkan aku ingin kumpulan aku menang aku lakukan yang terbaik semasa aku ditanam .Ini gambar aku semasa aku menyertai permainan bersama kumpulanku.








0 comments: